Subcribe to our RSS feeds Join Us on Facebook Follow us on Twitter Add to Circles

20 Ocak 2015 Salı

BİR GÜN BİR ÇOCUK TANRIYA MEKTUP YAZMIŞ VE...




Avrupa ve Amerika'da 2-9 yaş arası çocuklara Tanrı'ya ilişkin düşüncelerini sormuşlar.
Eric Marshall ve Stuart Hample adlarında iki yazar da bu mektuplar arasında uzun bir çalışma yapıp bazılarını "Çocuklardan Tanrı'ya Mektuplar" adıyla kitaplaştırmış...



...ÇOCUKLARDAN TANRI'YA MEKTUPLAR...

Sevgili Tanrım,
Tamam, İncil'de öbür yanağını çevir dedin biliyorum; ama kardeşim gözüme vurunca ne yapacağım? Sevgiler... (Teresa -5 yaşında)

Tanrım,
Sahiden var mısın? Bazıları buna inanmıyor... Eğer varsan gecikmeden bir şeyler yapmanda fayda var. (Harriet Ann - 6 yaşında)

Sevgili Tanrı,
O kadar becerikliysen hadi görelim bakalım oku benim şifremi:
VDDL RBT CLJKS NT PSD KLHSM ATFC
Eğer anlayabildiysen yarın yağmur yağdır da anlayayım. 
(Jabe - 7 yaşında)

Tanrım,
İncil'de neden hiç karının adı geçmiyor? Yoksa İncil'i yazarken daha evlenmemiş miydiniz? (Larry -6 yaşında)

Sevgili Tanrım,
Oğlanlar kızlardan daha mı üstün? Biliyorum sen de onlardansın ama gene de dürüst olmaya çalış. (Sylvia -5 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Kitabını okudum ve beğendim. Bütün o fikirler nereden geldi aklına?(John - 8 yaşında)

Sevgili Tanrı, 
Öğretmen günlerin önce kısaldığını, sonra uzadığını söyledi. Artık bir karar vermelisin. (Mindy - 6 yaşında)

Sevgili Tanrı, 
Yeni öyküler yazar mısın? Yazdıkların hepsini okuyup bitirdik ve yeniden başa döndük. (Terry - 7 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Şu andaki eksiklerimi yazıyorum: Yeni bir bisiklet, bir kimya seti, köpek, film makinesi, beyzbol eldiveni. Hepsini gönderemezsen birazı da olur. Seni seven (Eric -5 yaşında) 
Not: Noel Baba'nın olmadığını biliyorum.

Canım canım Tanrı,
Astronotları öyle yukarı fırlatıp fırfır döndürmelerinden ödüm kopuyor. N'olur onların bizim evin çatısına düşmelerine izin verme. 
(Dostun Norman - 4.5 yaşında)

Sevgili Tanrım,
İnsanların ölmelerine izin verip yenilerini yapmak yerine neden elindekileri tutmuyorsun? (Jane -6 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Babam çok aksi. Onu bu huyundan vazgeçirmeni istiyorum. Ama lütfen canını yakma. Sevgilerle. (Martin -5 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Bulutlardan biri yüzünü öyle korkunç yaptı ki ödüm koptu. N'olur söyle ona bi' daha öyle yapmasın. (Ellen -3 yaşında)

Sevgili Tanrı, 
Geçen hafta New York' a gittiğimizde Sen Patrick Kilisesi'ni gördüm. Bayağı güzel bir evde oturuyorsun. (Frank - 5 yaşında)

Sevgili Tanrı, 
Eğer ben Tanrı olsaydım, bu kadar iyi olmazdım. Bunu aklından çıkarma. (Michelle - 7 yaşında)

Sevgili Tanrı, 
Bu soğuklar ne işe yarar? (Roda W. 5 yaşında)

Sevgili Tanrı, 
Şu plastik çiçeklere kafan bozulmuyor mu? Eğer gerçeklerini yapan ben olsaydım çıldırırdım. (Lucy - 6 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Doktor olmak istiyorum. Ama aklına gelen nedenden değil. 
(Fred - 5 yaşında)

Sevgili Tanrım,
Gönderdiğin bebeği geri almazsan odamı temizlemem. 
(Joy - 4 yaşında)

Tanrım,
Kiliseye sözüm yok. Ama kuşkusuz daha iyi müzikler yazabilirsin. Umarım yazdıklarıma kırılmazsın. (Dostun Berry - 5 yaşında)

Sevgili Tanrım,
Eğer hiç kimse bilmeyecekse, iyi olmanın ne yararı var? 
(Mark - 6 yaşında)

Tanrım,
Bir kere kar yağdırdın, okul kapandı. Bir daha yapsana... 
(Guy - 4 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Bizi hiç merak etme çünkü bizimkiler çok dindar. (Teddy -9 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Zürafaların görünümünü isteyerek mi böyle yaptın, yoksa yanlışlıkla mı oldu? (Norman -4 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Tanrı olduğunu nasıl bilebildin? (Charlene -3 yaşında)

Sevgili Tanrı,
Senin yaşına geldiğimde tıpkı senin gibi olmak istiyorum. Tamam mı?(Tommy -4 yaşında)




www.ANKARAKAFASİ.com ve www.HACİHOCA.com birer sosyal sorumluluk projesidir.Ankara Kafası makul ücretlerle özel ders,eğitim koçluğu ve danışmanlık yapar.Hacı Hoca ise ücretsiz video ders ve materyal üretir. Amacım uzun vadede bu iki platformu daha geniş kitlelere ulaşması ve tamamen ücretsiz bir hale gelebilecek noktaya gelmesidir. Bu yüzden bu projeyi destekleyebilir ve sevdiklerinize tanıtabilirsiniz. türkiye özel ders,ankara özel ders,eğitim koçluğu,eğitim danışmanlığı,birebir ders,online özel ders,kişiye özel materyallerle özel ders,kpss tercih danışmanlığı,ales eğitim danışmanlığı,teog ygs kpss dgs ales özel ders

Hiç yorum yok:

YAZ YORUMU AL CEVABI

Yazılarımın ve Çalışmalarımın ancak SİZİN YORUMLARINIZLA daha iyi hale gelebileceğini unutmayın! Yorumlarınızı anlaşılır bir dille,herkese faydalı olabilecek içerikle,klişe ve tekrar ifadelerden arındırılmış bir biçimde yazdığınız için TEŞEKKÜR EDERİM.