Subcribe to our RSS feeds Join Us on Facebook Follow us on Twitter Add to Circles

26 Mart 2014 Çarşamba

Bir MEB beceriksizliği olarak TEOG ve Eğitimde İdeoloji Gölgesi




Meb'in ne kadar beceriksiz olduğunun vesikası olan TEOG sınavı ilk açıklandığında sadece matematikten bir soru iptal olarak değerlendirilmişti.Sonradan (çaktırmadan) farklı alanlardan yanlış soruların olduğunu e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi'nde not olarak düşülmüş. 

Meb özel okul-yurt ve dershane basmak!!! ve kendince denetlemek yerine önce kendi beceriksizliğini düzeltmeli diye düşünüyorum. PİSA raporları ortada. Daha önce bundan bahsetmiştim. Fatih projesi daha piyasada yokken takip eden ve bu konuda araştırmalar yapan biri olarak DEVLET eliyle eğitimin gün geçtikçe kötüleştiğini ve bunun sorumlusunun yine devlet mekanizması olduğunu düşünüyorum.
ankarakafasi.blogspot.com
Belki çok özel bir tespit değil ama hangi üst düzey Meb çalışanı ve siyasinin çocuğu devlet okulunda eğitim görüyor bunu bir araştırınca olayı anlıyorsunuz. Yoksa Sümerlerden bu güne tablet dağıtılıyor zaten.Önemli olan eğitim dağıtabilmek!
www.ankarakafasi.com
Bu açıdan son günlerde ki eğitime bulaşan ideoloji ve siyasi manevrayı tedirginlikle izliyorum. Bu konuda aileler,öğrenciler ve gerekli merciler takipçi olmalı. Kimsenin eğitime siyaset karıştırmaya hakkı yok. Bu kim olursa olsun!

Hiç yorum yok:

YAZ YORUMU AL CEVABI

Yazılarımın ve Çalışmalarımın ancak SİZİN YORUMLARINIZLA daha iyi hale gelebileceğini unutmayın! Yorumlarınızı anlaşılır bir dille,herkese faydalı olabilecek içerikle,klişe ve tekrar ifadelerden arındırılmış bir biçimde yazdığınız için TEŞEKKÜR EDERİM.